Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Allanrop.

Publicerad 2008-05-26 12:35:39 i Allmänt

(När jag gick på lågstadiet trodde jag det hette Allan-rop, och undrade alltid vem Allan var.)

Hej alla vänner!

Vad ska ni göra i helgen? Kommer ni kanske befinna er i
Gislaved? Det är ju Gisledagarna, och man kan bara inte missa det, hur uttjatat det än må vara. Hursomhelst så vill jag väldigt gärna träffa er. Vill ni umgås med meeeej? Ni har mitt nummer.

Saknar er. Hoppas vi ses!

Idag är det meningen att fastighetsskötaren ska installera en ny köksblandare. Hoppas verkligen att det blir av, för det betyder att jag äntligen kan börja använda min bänkdiskmaskin. :D Största befrielsen nånsin.
Alldeles strax ska jag sätta igång med husligheterna. Köttfärssås, fläskpannkaka och ugnsbakad falukorv ska jag laga, är det tänkt. Underbart att ha massa färdiga portioner i frysen sen.

Fick en lugn jobb på nattet och kunde ta igen mej ordentligt, så jag känner mej riktigt pigg idag. Härliga tider! Det kan behövas ikväll när vi ska repa. Imorgon ska jag lyxa till det ordentligt med sovmorgon och shopping. Inte så pjåkigt alls.

Nu beger jag mej till köket, ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-05-26 18:57:06

"Allan-rop", haha! Jag ska gå på Gisledagarna och jag vill jättegärna umgås med dej! Och dina kompisar om de vill. Puss o kram. P.S Jättefin "ny" blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela