Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det här händer just nu.

Publicerad 2008-03-06 16:10:57 i Allmänt

- Idag har jag promenerat som vanligt, samt laddat upp lite digitalbilder för framkallning,bland annat från pappas begravning. Ska göra ett fint album av alla annonser och dom bilderna sen. I övrigt ska jag nog göra en snabbstädning här strax, sen händer inget mer idag.

- Imorgon är det långpass som gäller, börjar klockan 12 och går av på lördag morgon. Ser faktiskt fram emot det! Dels för att jag då får nåt att göra, dels för att det var längesen jag var på jobbet en fredagkväll, vilket oftast brukar vara rätt mysigt. Hoppas det blir ett bra pass.

- På lördag (när jag sovit en stund) ska Daniel och jag på utflykt till *trumvirvel*... Överskottsbolaget! Hahaha. Mitt konsumtionsjag är helt till sej, till och med JAG har råd att handla lite där! Sen blir det Andra chansen på kvällen... och cola. Och så ska jag unna mej nåt litet gott. Kanske en arrakboll.

- Söndag innebär ett hastigt tillsatt rep i Gislaved, och det är välbehövligt! Vi åker dessutom lite tidigare eftersom gitarristen ska hälsa på sin mor innan vi sätter igång, vilket betyder att jag kan göra detsamma! Ska ringa mamma ikväll och meddela att jag kommer på snabbvisit. :D

Helgen efter väntar Cillas 30-årsfest och helgen därpå är det påsk, med Lottas födelsedag som infaller på självaste påskafton.

Att ha saker att se fram emot är det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela