Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Snacka om förmån.

Publicerad 2008-06-28 18:09:35 i Allmänt

Idag klarade jag av motionen på arbetstid. Sprang (nåja, joggade) en mil tillsammans med en kille som bor hos oss, och det var ingen lätt match precis. Haha, jag såg att den stackaren knappast presterade på toppen av sin nivå, men jag var trots allt rätt nöjd med att jag orkade så långt. Har aldrig provat förut. En av dom absolut största fördelarna med mitt jobb är att det är så fritt och att man till stor del kan planera hur dagarna ska se ut. Att kunna göra roliga saker på arbetstid och dessutom få betalt för det är verkligen guld värt. Och egentligen, att jag följde med som sällskap på en idrottsintresserad killes joggingrunda är ju lika mycket värt som att hjälpa någon som har svårt att ta tag i saker att städa sitt rum, eller hur? Det är också något som är bra, att vi kan finnas till på så många olika sätt. "Nej, det kan jag inte" eller "nej, så jobbar vi inte här" är tack och lov ord man nästan aldrig behöver yttra. Det känns roligt!

En annan rolig sak är att Lotta verkar ha fått korn på en skitbra restresa. Det låter nästan lite för bra för att vara sant, så nu ska jag lusläsa för att kontrollera att så inte är fallet. Men om allt är så bra som vi tror, så tror jag att vi bokar väldigt snart.

Åhh, jag drömmer mej redan bort. Det ska bli så kuuul!

Kommentarer

Postat av: Hidden Games

Publicerad 2010-02-01 12:53:18

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela