Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Och bara så ni vet...

Publicerad 2008-01-05 17:45:14 i Allmänt

...så är I Love Saturday med Erasure en av dom kanske töntigaste, men ändå bästa och mest nostalgiska låtar som finns! Jag ska ha den på repeat på min nästa fest.

If they´d ever have told me
That I´d find true love in every way
Would I cry ´till tomorrow
Would I keep the non-believers away

Remember that late night last September
When you held me in your arms so tight
I was feeling kind of low my heart was blue
I was empty till you came
But what a.....

Saturday night
Things were going right
As right as they´d ever been
I know that you love me

If they´d ever have told me
That I´d find true love in every way
Would I cry till tomorrow
Would I keep the non-believers away
Was I shy was I good with
This foolish heart
Did I try to deny we would fall apart

Like a Knight in shining armorur you came over
To save me what a bold out of the blue
Just one look into those eyes
You had me fallin completely(Head over heals in love with you)

Kommentarer

Postat av: Oddiben

Publicerad 2009-07-22 11:15:03

Thank you for the informative website

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela