Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hjälten.

Publicerad 2008-01-23 14:00:53 i Allmänt

Igår var det handboll, Sverige mot Ungern. Och trots att det var längesen som jag satt fastnaglad framför teven - Sverige har jag ju inte varit ett lag i världsklass på ett bra tag nu - så kom alla gamla känslor tillbaka på en gång. Det finns få saker som gör mej så nervös och upprörd som handbollslandskamper! Men jag måste säga att jag saknar gubblaget... Det känns inte som att det är detsamma utan Magnus Wislander, Stefan Lövgren, Peter Gentzel, Ola Lindgren och dom andra. Men det ser ganska lovande ut nu också måste jag säga. Men att det blev oavgjort istället för förlust igår beror ju helt på Tomas Svensson som trots att han är 40 år fortfarade spelar brallorna av dom flesta. Vilken målvakt! Kl. 16.30 idag blir det spännande igen.

image110

Stoppa Spanien idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela