Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Relax, O'Learys och massa skratt.

Publicerad 2008-02-03 19:56:33 i Allmänt

Tillbaka från Jönköping efter en mycket rolig helg. På fredagen åt vi middag, drack vin och spelade Med andra ord (skitroligt!). Vid midnatt började ögonen bli lite grusiga så vi gick och la oss och var uppe ganska tidigt på lördagmorgonen. Vid lunchtid åkte vi iväg till relaxavdelningen på Rosenlundsbadet, vilket har blivit en tradition. Det är helt underbart att bada bubbelpool, sitta bastusittning och duscha i den tropiska duschen för att sedan göra hårinpackning och smörja in sej med body butter och vara ren in i minsta cell. Och det är väldigt smidigt om man ska ut på kvällen - allt är ju redan klart. Bara att sminka sej sen. :)

Sara bjöd på matmuffins, cheesecake, bål och tilltugg så det stod härliga till och vi hade riktigt trevligt på förfesten, även om den såklart gick alldeles för fort. Till slut bestämde vi oss för att gå till O'Learys och det var verkligen inget misstag, för jäklar vad kul vi hade! Billigt inträde, gratis garderob, lagom mycket folk och skitbra musik gjorde oss alla mycket nöjda!

Om en dryg halvtimme börjar I en annan del av Köping, vilket är kvällens tevehöjdpunkt. Höjdpunkten i övrigt är att Daniel kommer hit inatt efter jobbet, längtar ihjäl mej efter hans famn. Nu måste jag gå och handla filmjölk i turkshopen så jag slipper stressa.

Hoppas att ni också haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela