Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Börjar kunna det här nu.

Publicerad 2008-02-25 12:18:33 i Allmänt

Så var det måndag igen och hittills är veckan helt blank, förutom mellan 17-21 imorgon då jag ska jobba, fyra timmar jag av barmhärtighet fick av Jonathan. Visserligen ska jag luncha med Veronica imorgon också, det ska bli jättekul! Måste uppdatera mej på vad som händer i hennes liv.

Ska strax ut och gå min promenix, och vid klockan 15 ska jag möta D vid jobbet, vi ska in till stan och fika (dvs dricka kaffe, fortfarande inga sötsaker!), his treat. Det blir mysigt!

Är ganska irriterad på vissa moment i tillvaron, utan att avslöja för mycket är jag fasligt trött på människor som verkar finna en tillfredsställelse i att oroa andra människor. Jag kan verkligen inte ha förståelse för ett sånt beteende. Skadeglädje tycks vara den enda sanna glädjen för vissa. Tragiskt. Visserligen är det väl andra faktorer, till exempel den uppenbara bristen på information, som spär på den här känslan och gör att jag målar fan på väggen. Allt kanske bara är ett missförstånd... Haha, ni fattar mycket av det här, va?

Välkomna till Carolines hemliga hörna, liksom.

Såg förresten Alex Schulman i Efter tio i förmiddags. Han är fortfarande sjukt rolig och smått genialisk. Att han börjat blogga igen är iofs lite jobbigt eftersom mitt bloggberoende nu tar ännu mer tid i anspråk, men det är det faktiskt värt. Han och Calles blogg är ett givet tillhåll på dagarna. Kolla in!

Nu ska jag försöka bli av med min negativa energi och njuta av den här fina dagen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela