Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

"Ta ingen skit."

Publicerad 2008-12-07 09:20:20 i Allmänt

Nej, eller hur...

Projekt "töm Caroline på all energi som överhuvudtaget finns" fortsätter... Mådde så fruktansvärt dåligt på jobbet igår att jag till slut inte kunde hindra tårarna. Som tur var hade vi satt in extrapersonal så jag kan iaf hoppas att ingen märkte nåt, hade ju kanske inte varit så jättelyckat. Jag hatar att jag alltid gråter när jag blir arg! Visserligen var jag ledsen, frustrerad och maktlös också. Sen kan man intala sej hur många gånger som helst att man inte ska ta åt sej när man får ta emot skrik och gap och elaka kommentarer, men jag är fan ingen robot. Verkar vara lugnt hittills idag iaf, och nu är det inte ens sju timmar kvar tills jag drar hem. Sweet, sweet home.

En av dom värsta känslorna jag vet, det är när det inte räcker med att vara jag. Låter kanske jätteego, men ni kanske fattar? Man är dömd till att vara otillräcklig i vissa situationer. Det spelar ingen roll om man gör sitt bästa, för det blir bara skit ändå.

Det är tragiskt att den här bloggen befäster sin roll som nya gnällhörnan, men låt mej. Jag behöver det.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-12-07 15:38:38

Kom o jobba hos mej istället! vi lovar att vara jättegulliga.. blink blink.

Snart är det jul cajjo, har du smuttat på musten ännu? vi får ta tag i planerna "vår-resa 2009" också.. spåna lite me gbg-tjejorna vettja. men sanna var inte så sugen på kryssning =( love u!!

Postat av: emina

Publicerad 2008-12-11 14:52:07

hej carro! Var är det du jobbar nånstans? Har inte riktigt fattat det? Inte alls roligt att vantrivas på jobbet! Säg ifrån! En gång när jag sa ifrån på praktiken började jag också gråta, min handledare var såå taskig! Jag mådde så dåligt att jag inte kunde slutföra min praktik med honom! Det kändes iaf bra att säga ifrån, med lite gråt :) hehhe Inte alltid lätt att göra något åt det! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela