Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Inte riktigt.

Publicerad 2008-12-12 00:52:06 i Allmänt

Nej, snön försvann, och jag fick bara gjort hälften av grejerna.

Städningen och handlandet fixade jag, men sen ringde Calle och sa att replokalen blivit dubbelbokad. Så inget spelande. :( Och julkorten glömde jag helt bort. Men men! Kan ju vara bra att ha nåt att göra på kvällarna när barnen sover. Om jag nu lyckas få dom i säng...haha.

Imorgon är det Idol-final! Visserligen har dom valt århundradets tråkigaste låtar, och jag tycker att årets finalomgång har varit den sämsta hittills. Men det kommer bli en skitbra kväll ändå! Och innan dess blir det ett besök på 4-gott samt spaning på Lucia-kröningen... Jag tror redan jag vet vad som kommer bli mest uppskattat, iofs. :)

Förresten så har jag Human med The Killers på hjärnan just nu, och det är jag väl inte direkt ensam om. Jäklar vad det blev liv kring dom, helt plötsligt! Men med all rätt, för senaste skivan är väldigt bra. Fast jag har svårt att se den konkurrera med Sam's town iofs... Kommer aldrig glömma Bulgarien förra sommaren och alla kvällar på vår balkong då Sofie spelade lufttrummor till When you were young. Fan, vilken härlig tid det var! :D

På tal om vänner pratade jag med Vicki en stund på msn idag, och vi försökte göra en snabbuppdatering på vad våra liv kretsar kring just nu. Som vi konstaterade i det samtalet känns det skittråkigt att vi har så dålig koll på varandra nuförtiden. Tänker skitofta på dej och allt vi gjort och skämtat om; tonfiskbaguette-incidenten på Jönköpings centralstation, den sepeskadade krokodilen, Emils indiehörna, spontanutflykten till Halmstad, hur vi dyrkade Anden, dina overkliga husfester, vår undran över varför folk envisas med att ha sår i ansiktet, alla hundratals lappar vi skrev till varandra på lektionerna, Riddar Konstpaus, våra listor och alla öknamn vi delade ut till höger och vänster... Haha! Jag kan hålla på i en evighet. Lovar att vi ses snart, pännsan.

Okej, nu ska jag lägga mej på soffan och se fram emot helgen. För den börjar strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela