Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dancing with myself.

Publicerad 2008-12-15 11:06:57 i Allmänt

Om en halvtimme ska jag promenera iväg till jobbet, men jag tänkte skriva några saker om helgen först.

Vilka superfina systerbarn jag har egentligen. På ett vis önskar jag att dom skulle vara små och sitta i mitt knä för alltid, men samtidigt är det så kul att man kan ha riktiga samtal med dom nu. Utan att prata bebisröst. ;)
I lördags höll vi visserligen på att frysa tårna av oss på Liseberg, men det var ändå en riktigt lyckad dag. Som för övrigt började med att jag blev väckt av en tärna och en pepparkaksgubbe som bjöd på fika. Inte dåligt alls! På kvällen tittade vi på reprisen av det tevesända Lucia-firandet och jag hoppas att dom tyckte det var lika mysigt som jag.

Det blev minst sagt ensamt igår när jag hade varit och lämnat av dom på tåget. Men det åtgärdades ganska snart med film, popcorn och kramar. Fan, jag börjar vänja mej vid det här.


...äntligen har jag fått en inbjudan till Spotify! Helt osannolik idé, och helt osannolikt bra. Skaffa det genast!
Har igång en fet playlist med Billy Idol nu, jag fattar inte hur jag kan ha missat honom i alla år. Så jävla BRA!


When there's no one else in sight

In the crowd and lonely night
Well I wait so long
For my love vibration
And I'm dancing with myself

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-12-15 12:27:23

Vad är det där himla Spotify egentligen? Alla pratar om det och jag har ingen aaaning. Men jag tror att jag vill ha det.

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-12-15 16:38:39

Värsta bästa grejen! Det är ett program som ger dej tillgång till all musik i hela världen (hehe, nästan). Man laddar inte ner en enda låt, utan all musik streamas direkt, ingen väntetid och inget krångel. Skriver du in till exempel "ABBA" i sökrutan kommer alla deras låtar upp och det är bara att klicka igång spellistan. Alla förfester är räddade! Man kan tyvärr bara få programmet genom att man får en inbjudan av en annan användare, och jag blev inbjuden av Daniel i bandet idag. Får jag möjlighet att bjuda in någon skickar jag till er!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-15 20:16:11

Cilla: Whos your idol?

Titti: My idol is..Billy Idol

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-12-15 22:56:55

Hahaha, jag tänkte också på det tidigare idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela