Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Nu börjar det.

Publicerad 2008-08-31 23:12:24 i Allmänt

Sigges var som det brukar... Ganska lamt, men ändå rätt charmigt. Rockbaren var ett roligt initiativ, hoppas att den är kvar nästa år också. Som vanligt var förfesten roligast. Jag hoppas kunna ändra på detta faktum redan till helgen, dock.

Den här veckan kommer bli ganska upptagen, förutom att det är jobbveckan med flest antal arbetstimmar så ska jag ta tag i en del saker. Första grejen att bocka av är att jag ska skaffa mej ett aktivitetskort på Geråshallen imorgon. Jag längtar, det riktigt kryper i kroppen på mej att få komma igång med träningen på allvar. Det kommer bli perfekt att kombinera min löpträning med box, aerobics, step-up, yoga, vanlig gympa och kanske några badminton- eller innebandypass ibland. Tänker i stort sett bosätta mej där. Och en hel termins medlemsskap kostar bara 400 kronor, jag är ju dum i huvudet om jag inte skaffar ett bums. Är jag nöjd så kanske jag till och med struntar i att börja på Friskis & Svettis när det öppnar här i Kortedala... det är ju en viss prisskillnad om man man säger så. Visserligen får jag ju friskvårdsbidrag från jobbet, så för den sakens skull spelar det iofs ingen större roll.

Snart dags för bingen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela