Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det blev lite bättre.

Publicerad 2008-08-28 00:10:40 i Allmänt

Mycket bra dag på jobbet idag. Jag älskar när jag känner att det jag gör faktiskt är till nytta och betydelse för andra. Och att man sen får uppskattning uttryckt i ord är ju inte heller fel. Riktigt roligt att jobba just nu, till och med. (Jag lär väl ändra mej snart...haha.)

Jag håller på att skapa en ny slags vardag nu, en vardag som känns väldigt ovan och annorlunda. Märker själv att jag försöker planera in så mycket som möjligt, och många helger framöver är faktiskt redan uppbokade. Men jag tror att det är bra, jag mår ju inte bättre av att sitta hemma och känna mej ensam. (Och man kan inte titta på huuur många avsnitt av SATC som helst varje kväll...bara nästan.)

Saknar värmen från Kreta också... känns som att brännan redan har bleknat bort och allt regn gör att jag nästan glömmer att jag låg och stekte för en vecka sen. Jag gillar hösten, det är inte det. Men jag vill ha en fin höst. Med krasande löv, inte blöta.

Okej, det här inlägget handlar inte om nånting egentligen (men å andra sidan gör ju inte hela den här bloggen det heller). Meningen från första början var att jag skulle underrätta alla om att jag nog lyckades dricka bort den eventuella urinvägsinfektionen som planerat. Och nu har jag gett er den infon!

Natti!



Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2008-08-28 17:21:59

Ensamhet... Fan va tröttsamt det är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela