Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tröttast i hela vida världen.

Publicerad 2008-04-02 22:24:34 i Allmänt

Det är som sagt slitiga, men roliga, dagar nu. Mina fötter hatar mej. Och jag är så trött att jag nästan vill lipa. Var dessutom tvungen att städa lite här hemma efter jobbet idag, eftersom jag vet att det inte finns en tillstymmelse till chans att jag orkar det imorgon. Kommer nämligen få stanna kvar några timmar extra på jobbet. Men allt måste bli klart, så det gör jag gärna!

Måtte det vara fint väder på fredag. Sara och jag på en uteservering med varsin kall i näven. Längtar så jag kan dö.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela