Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

23.

Publicerad 2008-04-29 09:58:21 i Allmänt

En ny siffra att vänja sej vid, alltså.

Det var en bra födelsedag i söndags, även om den inte kändes särskilt födelsedagig. Den goda maten var där, tårtan likaså, och jag fick mycket fina presenter. Men visst saknar man det där pirret i magen? Den speciella känslan?

Visserligen får man pirr i magen av andra saker. Till exempel av att åka till Köpenhamn på fredag. Det ska bli så kuuul! Ska vara snygg i jackan, sjalarna och skorna som jag köpte i Ullared igår, och så klänningen från Gina tricot som jag sparat just till den här helgen. Solglasögon, öl och en cigg i näven ovanpå det. Jag ska njuta!

Och ikväll kommer Lotta hit! På torsdag ska hon nämligen hämta TomasLandvetter, och eftersom det är valborgsmässoafton imorgon och jag är ledig ända till torsdag så passar det ju utmärkt att hon pallrar sej hit och njuter av det fina vädret. :)

Nu ska här joggas. See you!

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2008-05-01 01:24:09

23 är ett tal bestående av siffrorna 2 och 3. :p Kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-05-01 17:52:42

Du är bättre på att märka ord än att komma ihåg födelsedagar. :P Kram tillbaka.

Postat av: Jessica Alba

Publicerad 2010-02-08 12:44:49

I love this page.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela