Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ursäkta...?

Publicerad 2007-09-30 18:15:06 i Allmänt

"Dels har jag fått ut min musik, och dels har jag kunnat visa att det finns hopp för alla människor. Nu ska jag satsa på musiken."

Idol-Knut om varför han känner sej som en vinnare, trots att han inte tog sej till final.

Vad är grejen med att Idol-människorna pratar i termen "min" musik. MIN? Jag trodde att ett kriterie för att få kalla något för min eller mitt var att man själv ägde eller hade skapat det. Det är nog knappast er musik. Säg "min sång", "min stil" eller vad som helst.

Kommentarer

Postat av: To

Publicerad 2007-09-30 21:01:58

Modellfotograferna måste ha sagt åt Knut att hålla munnen stängd. Annars skulle han inte haft något jobb. Han nöjde sig inte med att öppna munnen när han sjöng, han körde fågelholkstilen mellan stroferna. Uppenbarligen kunde han inte hålla den stängd efter heller. Min musik....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela