Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

U can't beat the feelin'!

Publicerad 2007-09-05 18:44:14 i Allmänt

Ännu en hemtenta att lägga till handlingarna. UNDERBARA känsla. Skönt att J och jag resonerar likadant vad gäller skoluppgifter; bättre jobba på som fan och sen vara lite lediga. Fredagen kommer bli underbar, känner jag redan nu. Då ska jag ju dessutom gå till Frida och bli fin i håret. :) Ett halvår sen jag slingade håret nu...ta det lugnt.

Dagens träning är också avklarad, jag kör ju en halvtimme om dan på min kära Orbitrek. Är man dessutom smart och tajmar in träningen med nåt bra teveprogram känns det bara som fem minuter. Nu måste jag dock öka lite, man kan ju inte stå och stampa på samma ställe (även om det är just det man gör med en träningsmaskin....haaaahaaa). Nästa vecka ska jag avancera till trettiofem minuter. Många bäckar små, vet ni.

Ikväll ska det bli spännande att se om Heroes är så bra som alla säger. Daniel och jag kollar in det kl. 21.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2007-09-05 20:17:57

Heroes är jättebra! Grymt mycket bättre än Idol :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela