Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Garlic.

Publicerad 2007-09-30 17:36:04 i Allmänt

Det blev lyckat igår! Veronica och jag kommer riktigt bra överens, alltid lika skönt när det klickar med folk!
Att hon sen har världens sötaste katter gör ju inte saken sämre. :)

Vi var alltså på rockklubb i Trollhättan igår och det var trevligt. Men naturligtvis måste man ju alltid störa sej på något/någon och den här gången var det på det kassa mikrofonljudet samt en äcklig hårdrockskilles envisa hårfladderi. Han headbangade inte, utan tog sats och slängde håret bakåt stup i kvarten. Jag vill INTE ha skabbiga hårstrån i min öl och du är knappast med i en schamporeklam, okej?

I övrigt hade vi kul. :) Och på hemvägen åt jag den godaste hamburgaren jag någonsin ätit i hela mitt liv, utan överdrift. Garlic Max. Det var som en symfoni i munnen. Synd att Max inte finns på så många ställen, för dom är verkligen bäst!

Förutom hamburgaren har jag ätit tzatziki både igår och idag. Så jag lär kunna dräpa med min andedräkt nu.

Snart ska jag hem till Daniel, mysa och titta på Love actually, bästa kärlekskomedin ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela