Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Family.

Publicerad 2007-09-26 16:16:39 i Allmänt

Av nån jävla anledning har invånarna i Gislaved (speciellt vissa familjer...) börjat annonsera som illbattingar på family.se. Antingen är det väl för att det är gratis, eller för att alla har så in i norden tråkigt. Eller båda kanske.

Hursomhelst. Ibland vill man bara slå till folk som annonserar där. Så förlåt Lennie och Jessica, om ni läser det här, men jag tycker att ni borde portas från att någonsin komma i närheten av ett annonsforum igen.

Jessica idag på morgonen

Lennie i eftermiddag

Vem i helvete bryr sej? Grattis att ni har varit ihop i fyra månader, starkt jobbat. INTE. Kom tillbaka när ni pallat fyra år tillsammans, då är det nog annat ljud i skällan. Och det här med att "ingen kan ta vår kärlek ifrån oss" vill jag bara säga... är det nån som vill det då? Eller i och för sej, efter dom här puckade annonserna förstår jag om folk vill det.

Kommentarer

Postat av: Bubbelbubbel

Publicerad 2007-09-27 17:15:11

Oj va naiva.

Postat av: Gulliga Dan

Publicerad 2007-09-27 21:49:18

Men gud så gulligt! Jättegulligt! De kommer med all säkerhet få gulliga gullungar som de kan gulla med hur mycket som helst. Ja, gud ja! Gulligull!

Postat av: Purgatid

Publicerad 2007-09-28 08:58:09

Det här är ännu en sådan där sak som gör att jag vill klättra upp på ett vattentorn med ett jaktgevär och tre CD-skivor med klassisk musik.

Postat av: vicki

Publicerad 2007-10-03 21:19:30

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela