Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Slappdag.

Publicerad 2007-10-20 19:00:21 i Allmänt

Sov till tolv idag. Ehh... det hör inte till vanligheterna. Var visserligen uppe ganska sent igår, men tio timmars djupsömn... det är rätt mycket.

Åkte in till stan och fikade med Frida vid klockan tre, vi satt på Kafé Vallgatan och tjatade i nästan tre timmar. Vi hade inte setts på en månad, så det var mycket att skvallra om. Förutom att det var roligt att träffa henne kändes det skönt att åka in till stan, hade säkert bara suttit och ugglat i lägenheten annars.

Imorgon blir det långpass på jobbet, och efter det återupptas arbetet med c-uppsatsen. Hard work, work!

Men jag har ju hela lediga kvällen framför mej. Daniel kommer vilken minut som helst. Det blir tevemys med Gudfadern och säkerligen något onyttigt.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2007-10-22 07:19:59

Det finns inget ljuvare än att bara göra ingenting och sedan vila efteråt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela