Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Låt det vara slut nu.

Publicerad 2007-10-04 09:34:07 i Allmänt

Jag vill bara spy när jag tänker på skolan. Idag ska vi sitta i tre timmar och försöka få ut nåt från den enkät vi gjorde för några veckor sen. Analysera statistik, PARTYTUTA. Och sen ska vi hem och skriva en tenta om det. Vi har dessutom ytterligare en hemtenta som ska vara ungefär fem sidor i omfattning. Allt detta ska vara inlämnat klockan 12 nästa fredag. Och det låter väl kanske inte oöverstigligt för er som inte är mitt inne i det, men luften har bara pyst ur mej. Jag har gått i skolan non stop sen jag var sju år, det börjar bli lite väl mycket nu. Jag vill JOBBA. Eller till att börja med att den här förbannade kursen kan vara över så att vi äntligen kan sätta igång med att skriva vår c-uppsats (det sista momentet...YES).

Och mitt i allt detta är jobbångesten större än nånsin. Det är ju nu man ska vara som mest på hugget, samtidigt som utbildningen är som tuffast. Drömde inatt att jag fick komma på anställningsintervju, bara det hade varit värsta grejen!

Jag tänker iaf slänga undan böckerna när jag kommer hem i eftermiddag och ge mej ut till motionsspåret. Där ska jag gå mej svettig som as och spendera resten av kvällen framför teven.

Imorgon ska jag gå upp 06.00, skrika "DISCIPLIN" och sammanställa statistikskiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela