Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bloggbloggbloggbloggbloggbloggbloggbloggbloggbloggblogg!

Publicerad 2007-10-24 22:54:24 i Allmänt

Fattar ni vilket konstigt ord det är eller. Blogg, bloggen, bloggaren, bloggarna, bloggförfattaren, bloggvärlden - det känns som att det konstiga ordet utgör ca 95 % av mitt ordförråd just nu.

Är faktiskt lite förvånad över mej själv, har suttit i flera timmar ikväll och skrivit. Inte för att jag på nåt sätt måste, utan mer för att det känns bra. Det är som Lotta säger, jag är så himla lydig!

Mest beror det ju iofs på att jag ändå inte haft nånting att göra. Det är inte lönt att städa förrän imorgon, t.ex. Och Daniel är och jobbar. Har inte ens tittat på Heroes ikväll, men har det inspelat på band, så vi ska titta på det sen när han har slutat.

Nu är det inte alls långt kvar till fredag, vilket betyder att Sara snart kommer hit och lyser upp mitt liv!

(Ska nog sova en liten stund innan älsk kommer. Eller det kanske är dumt? Jag kan ju iofs lägga mej i sängen och vila lite bara. Eller hur...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela