Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

...

Publicerad 2007-11-06 09:44:20 i Allmänt

Igår vid 17-tiden begav sej pappa iväg till himlen. Mamma satt och höll hans hand och klappade honom medan han tog sina sista andetag. Det känns som en oerhörd tröst att veta att han inte behövde dö ensam.

Idag åker jag hem till familjen och lägger allting annat åt sidan. Jag tror inte att jag riktigt har förstått ännu vad som har hänt. Men det ska bli så skönt att komma hem och få vara tillsammans med alla. Där jag hör hemma.

Jag skriver mer när jag kommit tillbaka.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-11-06 21:05:01

Finns inte ord för vad jag vill säga... Beklagar verkligen och vill inte bara skriva det som en kommentar här. Jag hör av mig om ett tag. Kramar från Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela