Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

112.

Publicerad 2007-11-17 07:21:38 i Allmänt

Inatt var jag för första gången någonsin rädd på jobbet. Strax efter midnatt var jag tvungen att ringa polisen (anledningen tar jag av respekt för dom inblandade inte upp här), som kom hit. Blev förhörd, och bara det kändes som en overklig upplevelse.

Jag vill understryka att det inte hänt mej nånting och att jag är välbehållen, om än något skakig.

Det är ännu ett typiskt exempel på att all skit händer på samma gång.

Om några timmar åker jag i alla fall hem till mamma och stannar till imorgon eftermiddag/kväll. Det ska bli skönt, även om det inte blir en lång visit. Behöver all tid jag kan få med familjen.

Nu ska jag få i mej lite frukost.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2007-11-17 22:25:14

Usch det låter obehagligt. Hoppas inte att du kände dig hotad eller så! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela