Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Jag härmar Lotta! (A-H)

Publicerad 2007-05-23 20:04:20 i Allmänt

A - Fyra jobb jag haft:
Restaurangbiträde
Reporter
Bilvårds"man"
Boendestödjare/handledare


B - Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Kill Bill (1 och 2)
Love actually
Timmarna
Dirty dancing


C - Fyra ställen jag bott på:
Gislaved
Sävedalen
Göteborg
(har inte bott nån annanstans :/ )


D - Fyra TV-program jag älskar att titta på:
Six feet under
Lost
Vänner
Idol


E - Fyra platser jag har semestrat på:
Naxos
Cannes
Galway
Köpenhamn
(Okej, jag har inget att skryta om vad gäller utlandsresor heller...)


F - Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Helgon
Aftonbladet
Alla bloggar jag följer
Qx


G - Fyra favorit-maträtter:
ALLT
som
mamma
lagar


H - Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
Hemma hos familjen och Bond
I soffan med Daniel
Irland
En festival

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela