Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Influensa?

Publicerad 2007-03-13 17:57:49 i Allmänt

Det har inte blivit ett dugg bättre. Tvingade iväg mej själv till skolan, men det gick inte att vara kvar så jag åkte hem igen och sov fyra timmar i sträck. Näsan rinner hela tiden och det ömmar i hela kroppen, vilket gör att jag misstänker att det är flunsan jag fått. Hoppas INTE! Det funkar liksom inte att missa skolan.

I morse skrev jag att jag skulle åka till dansen och åtminstone titta ifall jag inte mådde bättre, men det kommer inte hända. Bara tanken på att gå utanför dörren får mej att vilja falla ihop.

Och imorgon är det meningen att jag ska jobba. Har ju svårt att tro att jag kommer orka det... Kanske måste sjukanmäla mej ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela