Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Today's the day.

Publicerad 2007-06-07 11:53:21 i Allmänt

Ja, idag gäller det. Jag är faktiskt inte alls nervös, konstigt nog. Det enda jag kan göra är mitt bästa. Har läst anteckningar i två timmar idag på morgonen, och det gav mej en inte alltför härlig huvudvärk. Som tur är har det släppt dock.

Nu ska jag göra en liten fetaostsallad och mumsa i mej den innan det är dags att göra sej i ordning, åka till skolan och bita i det sura äpplet.

Sen blir det öööööl! Och cigaretter. Och solsken. Och tio dagars ledighet! :D

Kommentarer

Postat av: Melvinmaia

Publicerad 2009-07-17 07:54:10

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela