Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

The owls are not what they seem...

Publicerad 2007-07-21 17:25:56 i Allmänt

Nu har jag kommit in i en sån där period igen då jag kan plöja fyra Twin Peaks-avsnitt på en dag. Visserligen är det helt okej idag eftersom jag är ledig efter att ha gått ett långpass, så dåligt samvete behöver jag verkligen inte ha. (Särskilt inte eftersom jag tvättade när jag kom hem från jobbet.) Men ibland blir det lite väl mycket... den senaste halvtimmen har jag t.ex. sparat ner en massa äckliga bilder som jag inte fattar varför jag sparar. Haha. Jag är besatt. Men det är faktiskt bästa serien ever!

62179-91

Har ni nånsin sett något så avskyvärt?

Kommentarer

Postat av: Fire walk with me

Publicerad 2007-07-21 22:37:21

Åh, vad äcklig han är!! Varför kollade jag på din blogg för...nu kanske inte jag kan sova inatt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela