Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Så gick det.

Publicerad 2007-07-02 17:09:54 i Allmänt

Festen i lördags blev riktigt bra! Succé är kanske att ta i, men inga missöden skedde och jag störde mej bara pyttelite på vissa. :) Haha. Jag vill ha fest igeeen. Fast kanske inte jättesnart, jag är ganska utmattad nu.

Presenter fick jag också, värsta lyxen! Av Lotta, Tomas och Cilla fick jag en microvågsugn vilket var den perfekta presenten. Jag har nästan känt mej handikappad i en månads tid nu. Lite blommor blev det också, en tomatplanta, choklad, te, sångbok... skitbra grejer alltihop. Och Sofie hade köpt lyxsugrör, godis och världens finaste skål!

På tal om Sofie snackar vi om att åka utomlands v. 34. Det kanske blir Bulgarien. Hoppas, hoppas. Det hade varit den perfekta avslutningen på sommaren innan det är dags för plugg igen.

Trots att jag har hela skafferiet fullt av snacks (mina vänner tycks ha anorexia, hela bunten) ska jag inte äta en enda chipssmula. Mitt och Daniels nya liv börjar idag. Timslånga promenader tre gånger per vecka starting today. Måste ringa honom nu.

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2007-07-02 23:07:03

Jag har hört att det tydligen ska krylla av prostitution på vissa turistorter i Bulgarien. Hoppas ni slipper ett sånt ställe om ni bestämmer er för att åka.

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-07-03 10:21:31

Du är alltid så optimistisk. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela