Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Finally!

Publicerad 2007-07-23 10:41:19 i Allmänt

Jag har i flera månader gått omkring och funderat på att införskaffa en Orbitrek Platinum och dom senaste veckorna har jag haft stenhård koll på Blocket, men det är ett sånt stort sug efter dom där att det tycks omöjligt att få tag i en. Nu surfade jag in på TV-shops hemsida och såg att dom just nu har fraktfritt. Så nu har jag beställt en sprillans ny! Och när en ny bara kostar 500 kr mer än en begagnad tycker jag att det är värt det.

Har surfat runt på en massa forum på internet (inte bara TV-shops egna, så blåst är jag inte, haha) och jag har inte hittat en enda som är missnöjd. Hoppas att jag inte heller blir det! (Och om det nu mot förmodan skulle bli så är det ju bara att slänga in en annons på Blocket så är det problemet löst.)

Jag märker själv att jag inte alls mår lika bra nu när jag inte tränar regelbundet längre. Under våren simmade jag tre gånger i veckan, och det gav verkligen resultat. Inte minst psykiskt. Nu känns det inte lika kul att simma längre när det tar en timme att ta sej till simhallen... Och jag har försökt intala mej själv att det är jättekul med promenader. Men i längden blir det ganska trist att gå samma sträcka gång på gång på gång... (hehe, fyndigt, va?)

Med den här makapären kan jag ju glo på teve samtidigt som jag svettas, vilken lyx! Och det absolut bästa av allt är att jag slipper lämna lägenheten. :D

62179-92

Jag om två veckor. Mitt nya liv, here I come!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-07-25 15:52:14

Hej! Är i Norrland nu hos Thomas föräldrar. Har "bara" två veckors semester så åker hem imorgon. Shoppat en del fina grejer. =) Varit i Finland, fiskat ovanför polcirkeln, sett några renar, varit i Luleå och lite sånt. Hoppas din sommar varit bra hittills. Skulle gärna vilja se din nya lägenhet nån gång. Tänkte bara be dig säga hur bra den där x-trainern är när du testat den. Har tänkt köpa en i flera år, men inte blivit av. Hoppas inte den är för vinglig bara, men tror inte det! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela