Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Oj då.

Publicerad 2007-01-12 23:38:55 i Allmänt

Det är ganska mycket nu, så det finns inte mkt tid för bloggande. Bara för sakens skull gör jag en liten uppdatering.

På måndag gör jag min sista dag på praktiken. Det är med blandade känslor. Å ena sidan kommer det bli lite vemodigt att inte träffa alla varje dag, å andra sidan känns det inte så jobbigt eftersom jag kommer fortsätta som timvikarie. Det konstigaste blir nog att inte längre ha en regelbunden struktur i vardagen; nu är det återigen sovmorgnar och eget planerande som gäller. Det gäller verkligen att ha disciplin nu, eftersom schemat för den kommande 15-veckorskursen är fullspäckat. Med lite tur hinner jag kanske t.o.m. andas mellan varven...

Har sagt upp mej från Preem, förresten! Äntligen! :D Fanns liksom ingen anledning att jobba kvar, nu när jag fått så mycket extrajobb genom praktiken och dessutom blivit lovad sommarjobb där. Så helgen v. 7 blir min sista, det känns så sköööönt! Kommer bli helt underbart att bara vara hemma och ledig när jag åker till Gislaved. Jag kommer hinna göra allt det där jag aldrig gör annars, som att umgås med familjen och vännerna där.

I övrigt ser jag just nu mest fram emot att åka till Ullis (Ullared, för er som inte hänger med) med Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela