Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

2007!

Publicerad 2007-01-02 23:51:09 i Allmänt

Hur gick det där till egentligen? Det kan man verkligen fråga sej. 2006 har (precis som alla andra år dessförinnan) gått skrämmande fort. Nåväl... eftersom det är ett tag sen jag skrev ett ordentligt inlägg här tänkte jag snabbuppdatera med hjälp av lite bilder av hur jul och nyår var. Som ni vet pajade min dator, och det har varit ett herrans strul med att få igång den nya. Varför är ett mysterium. Om det vill sej riktigt illa kan jag ha förlorat så gott som alla mina bilder trots att vi förde över dom till en annan hårddisk. Helt sjukt. Och det svider en del, minst sagt. Massa bilder på barnen, minnen från studenten.... allt. :/ Men det finns ett litet hopp kvar så jag ska inte sörja än. Nog snackat, här kommer den där uppdateringen!



62179-52

Det bästa med julen.

62179-53

Det sämsta med julen? Alla försöker vara intresserade av Kalle Anka, men det slutar med att alla utom pappa och jag somnar. ;)

62179-54

Såhär bråttom har en hårt arbetande tomtenissa när hon delar ut paket!
 
62179-51

Nyår firades hos Gabriel och Frida, som här står och piffar på toaletten!

62179-50

Och på festen var även min älskade Sara!

62179-49

Och hennes Mattias.


Det nya året känns lite spännande och skrämmande på samma gång. Spännande eftersom man aldrig riktigt vet vad som väntar, skrämmande för att det här är det sista året jag lever inom skolans skyddade värld. Om nästan exakt ett år ska jag ut i verkligheten och bli vuxen på riktigt! Det om något är overkligt.
Även om jag hade en jättebra jul-och nyårsvecka känns det lite tråkigt att jag inte hann träffa varken Vicki, Sofie eller Johanna, som planerat. Förhoppningsvis blir det ändring på det snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela