Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Fullspäckad helg.

Publicerad 2007-02-22 19:54:59 i Allmänt

Har just avslutat ännu en pluggsession. Kan inte nog understryka hur nöjd jag är med mej själv att jag faktiskt tagit mej i kragen! :D

Nu väntar jag på att Daniel ska komma så vi kan äta mackor och titta på Twin Peaks. Vi har kommit rätt långt på andra säsongen nu; det har uppdagats vem Laura Palmers mördare är och vad BOB egentligen är för ett äckelfenomen. Men det finns ju en massa häftiga grejer kvar att se. Det är däremot inte kul att jag blivit så fruktansvärt lättskrämd på senare dar. Häromkvällen stod jag inne på toaletten och borstade tänderna och sa nånting till Daniel som redan gått och lagt sej. Han svarade inte, och jag blev skitsur för jag fattade att han planerade att skrämma mej. Det slutade med att jag låste in mej på toaletten och vädjade till honom att sluta. Några minuter senare visade det sej att han inte hade svarat för att han råkat somna, och jag kände mej lite lagom barnslig. Men har ni nån gång sett BOB kan ni ju ha lite förståelse.

Den här helgen blir ganska oledig, om man säger så. Imorgon har jag skola mellan 9-12, därefter beger jag mej direkt till Kombo och jobbar mellan 13-21. Och på lördag går jag på kl 13 för att jobba ändra fram till söndag morgon kl 08.15. Men det känns faktiskt helt okej, det är alltid trevligt på jobbet och jag får ju en hel del kosing. Dessutom kommer jag vara helt ledig nästa helg och då åker jag hem till Bond igen!

Snart bara en vecka kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela