Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Absolutely no decorum*

Publicerad 2007-02-25 01:17:06 i Allmänt

Sitter på jobbet. Det är tippetippetipptapptyst i huset nu. Har börjat vänja mej lite vid att jobba natt, och det funkar faktiskt väldigt bra. Tycker det är mysigt på något vis. Sen skulle jag varken vilja eller klara av att jobba ständig natt, men det är ju en annan sak.

Lotta och Tomas är hemma från Brasilien. Pratade med Lotta förut och det kändes bra. Blir kul att träffa henne och alla andra nästa helg!

Imorgon har jag tänkt  ska jag gå till simhallen och skaffa ett årskort. Äntligen! Egentligen skulle jag gjort det i början av januari, men var det inte den ena ursäkten så var det den andra. Nu är det dags. Känns som att simning och dans kan bli en ganska schysst kombination.

(*Har den låten på hjärnan hela tiden. Längtar efter nya skivan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela