Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Störigt.

Publicerad 2007-12-14 19:40:54 i Allmänt

En världslig sak iofs, men jag är så irriterad på att jag aldrig varit så snygg i håret som jag är just nu och att jag inte kan visa det här på bloggen! Inte nog med att kameran är död, jag har ingen passande USB-kabel att överföra bilder från telefonen till datorn med. Gaaahhh...

Det är naturligtvis Frida som varit i farten. Hon är världens bästa frisör. Hon föreslog att jag skulle göra lite mörkbruna slingor i underhåret som en effekt, och gud vad snyggt det blev! Dessutom lockade hon mitt hår, så jag känner mej som värsta glamour-modellen. Synd att jag inte kan skryta med det här.

Köpte absolut sista julklappen idag, och fyndade lite kläder. Bland annat ett par jeans för 114 kr!

Det är full fart hela tiden, knappt tid att tänka och därmed knappt någon tid till att vara ledsen. Det är skönt, på ett vis. Kommer bli mycket tid till såna grejer under ledigheten...

På tal om att vara ledig är både Daniel och jag lediga imorgon, vilket passar bra eftersom det är vår treårsdag. Han kommer till mej inatt när han gått av sitt pass, och imorgon ska vi ha gemensam sovmorgon för första gången på evigheter. Ska bli så skönt! Hoppas att dagen blir fin, men det tror jag att den blir.



Kommentarer

Postat av: Wooowusa

Publicerad 2009-04-15 08:22:12

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela