Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Gud så skönt.

Publicerad 2007-12-11 21:27:40 i Allmänt

Igår lämnades uppsatsen in!! :D

Heeeelt underbar känsla, om än lite konstig. Så mycket har kretsat kring den så lång tid. Nu gäller det bara att ta sej igenom opponeringen nästa vecka, sen kan man lägga den till handlingarna för alltid. Imorgon får vi uppsatsen som vi ska opponera på, så det kommer vara fokus på den resten av veckan. Men ändå... vi är KLARA!

Och nu är tapetseringen i hallen och sovrummet klar och jag är så nöjd. Nu kan jag äntligen göra "klart" i sovrummet, d.v.s. inreda lite snyggare med krukor och sånt. Kommer bli supermysigt. Och hallen fick sej verkligen ett lyft. Önskar att jag kunde lägga upp lite bilder här, men kameran har ju som bekant abdikerat.

Det är en massa saker jag måste (eller rättare sagt vill) köpa nu... ny kamera, ny mp3-spelare, golvlampa till vardagsrummet, taklampa till sovrummet, sängram, krukor, kläder (kris på byx- och kjolfronten)... och så måste jag verkligen få tummen ur och gå och kolla upp min syn. Är helt övertygad om att jag kommer få skaffa brillor.

Får ta en sak i taget. Tur att vi lagt ner julklappshysterin i min familj. Det skulle verkligen inte funka att köpa till alla, som vi gjorde förr. Lottningssystemet är toppen. En viktig sak jag inte får glömma är att köpa nåt fint till pappas grav. Tror jag har förträngt att han inte ska sitta med oss vid julbordet. Det kommer bli så påtagligt när jag kommer hem...Undrar egentligen hur lång tid det tar innan allt känns verkligt. Jag ska iaf gå och önska honom god jul genom att sätta en ängel eller tomte eller nåt annat gulligt vid hans namn.

Ska nog skriva julkort nu.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2007-12-12 07:38:04

Hihi, glasögonorm :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela