Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Mycket att tänka på.

Publicerad 2007-08-14 19:51:29 i Allmänt

Nästa vecka är oviss, och det känns spännande. Sofie och jag kollar ju resor för fullt, men ingenting är bokat än. Hoppas att vi kommer smutta på en paraplydrink vid den här tiden om exakt en vecka. Jag vill!

Innan dess händer dock andra roliga saker. På torsdag förmiddag åker jag till Gislaved igen och softar. Därifrån bär det av till Huskvarna på lördag och trettonde The Ark-konserten i min karriär. Hurraaa! Melody club spelar också, ska bli kul att se dom med. På söndag förmiddag åker jag direkt tillbaka till jobbet för ett långpass, så jag kommer bo i min resväska, känns det som. Och när jag går av på måndag morgon är det förhoppningsvis dags att packa igen... Spännande!

Utöver allt detta har jag en annan fundering som upptar en väldigt stor del av min tankekraft just nu. Om vissa omständigheter uppfylls kan denna fundering leda till att jag måste ta ett ganska avgörande och svårt beslut. Som tur är hänger situationen inte bara på mej, snarare tvärtom, så jag behöver inte slita ut mina hjärnceller riktigt än.

Haha, nu blev ni nyfikna, va?

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2007-08-16 15:48:39

hej hej i regnet!!! Nu har det gått för långt va! Nu har jag skaffat blogg också*haha* Så nu kan jag vara inne o tjuvläsa om ditt liv utan att skämmas!
Ha de gott!! Kyss ("lovisastankar")

Postat av: Dan

Publicerad 2007-08-19 18:45:44

Våtservetter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela