Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bara en termin kvar.

Publicerad 2007-08-30 22:30:30 i Allmänt

Ska bli jävligt gött. Introduktionsdagen i onsdags räckte, jag är jävligt trött på att gå i skolan nu. Hade försökt intala mej själv att det skulle bli kul, men det höll inte. Idag och imorgon är plugga hemma-dagar och även om vi har sjukt tråkiga böcker just nu så känns det skönt. Jag slipper ju gå utanför dörren och träffa en massa folk.

Är rätt osocial för tillfället. Det kommer dock bli en ganska social helg så det är bara att ställa om hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela