Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det var längesen det tramsades här nu!

Publicerad 2007-04-18 13:51:35 i Allmänt

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Fem.

Vilken svordom använder du mest: Fan, kort och gott. Ett av världens mest användbara ord.

Äger du en iPod: Nej, men en annan mp3-spelare.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Nån gång mellan 06.00 och 08.00.

Hur många resväskor äger du: En.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nej, då hade jag väl varit ganska korkad?

Var köper du dina matvaror ifrån: Willys hemma.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Det är vilket som, jag är varken en fotograf eller linslus.

Har några av dina vänner barn: Nej, inte än. Tack och lov.

Har någon någonsin kallat dig lat: Ja, men nuförtiden är det oftast jag som kallar mej det.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Prayer for the weekend med The Ark, såklart!

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja, men ingen jättegrej.

När var senast någon stötte på dig: Nån vecka sen, en ganska sliskig man vid spårvagnen. Uuuuhh.

Vad åt du till middag: Har inte ätit middag idag, men tänker snart fixa till en god smoothie.

Använder du huvtröjor: Nästan oavbrutet! *Gosar in sej*

Kan du vissla: Jadå.

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Jag kommer ihåg att jag gick med pappa i 1 maj-tåget när jag var liten.

Vem var den sista som ringde dig: Daniel. :)

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Balder!! Den slår allt.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ja, det är jag helt övertygad om.

Vilket riktnummer befinner du dig i: 031.

Tittade du på tecknat när du var liten: Jaaaaa. Mest Silver Fang och Disneydags och sånt.

Hur många syskon har du: Tre (äldre systrar).

Är du blyg inför det motsatta könet: Nej, det mesta har nog gått över.

Äger du några band t-shirts: Ja, jag har inte hjärta att slänga mina utslitna Suede-tröjor, trots att jag inte använt dom på flera år. Sen har jag tre tröjor med The Ark-tryck på också. :)

När flög du senast: Längesen nu... 2004.

Hur många stolar står kring ditt köksbord: Två, bara. Haha.

Läser du för skojs skull: Ja, men tyvärr inte så ofta som jag vill eftersom kurslitteraturen allt som oftast suger musten ur mej.

Pratar du några andra språk: Tyvärr inte, bara engelska. (Och det blir jag bara sämre och sämre på.)

Diskar du din egen disk: Ja, det är ju knappast så att jag har råd med en diskmaskin.

Har du gråtit offentligt: Många gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop: En stationär. (Men vägen dit var lång...hahaha.)

Försöker du alltid lära dig nya saker: Inte alltid. Men relativt ofta!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej tack.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Det beror rätt mycket på omständigheterna. Generellt tycker jag att killen och tjejen kan turas om att bjuda varandra.

Har du någonsin varit på Jamaica: Nej, tyvärr.

Vad har du med dig in på bion: Godis som inte prasslar, samt nåt att dricka.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Psykologi.

Gillar du att flyga flygplan: Nej, men jag är inte flygrädd heller.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Jag har blivit attraherad av folk som inte är särskilt snygga - ja. Men man kan ju inte kalla dom för oattraktiva eftersom jag blev attraherad?

När sov du senast på golvet: En partynatt i Jönköping för läääängesen.

Vilken är din favoritdrink: Rosa pantern! (För att det är den enda jag känner till, typ... Haha, Vicki måste lära mej!)

Gillar du din boendesituation: Nej, men jag kommer att gilla den alldeles ypperligt fr.o.m. 1 juni.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Fungerar gör jag väl i vilket fall, men jag mår bra om jag får åtminstone sju timmars sömn. Gärna åtta.

Äter du frukost dagligen: Ja, annars blir jag knäpp. Det är det bästa på hela dagen ju!

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej, inte för tillfället.

Vilken är din favoritfrukt: Just nu är det banan, bara för att dom är så bra att ha i smoothies. Annars älskar jag clementiner.

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22 bast.

Tror du på liv på andra planeter: Ja, det vore nästan osannolikt att det inte skulle finnas liv nån annanstans i universum.

Tror du att Gud är man eller kvinna: Jag tänker inte på honom i könstermer.

Hur valde dina föräldrar ditt namn: Eftersom mina systrar börjar på C tänkte dom att dom lika gärna kunde fortsätta köra på ett fungerande koncept. Det talades om Clara ett tag, men sen blev det Caroline efter min mormors mor (Carolina).

Gillar du senap: Nej, verkligen inte.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Ja, jag hoppas att jag någon gång i mitt liv kommer våga det.

Sover du på sida, mage eller rygg: Oftast på sidan.

Tycker du om att krama folk: Jaaa, men det ska vara speciellt folk. Familj, vänner och pojkvän.

Skulle du säga att du är trendig: Hahahahahahahahahahaha! Come again?

Äger du en digitalkamera: Japp!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Jag tittar inte på Star Wars.

Tycker du att du är attraktiv: Ibland.

Vad är du allergisk mot: Ingenting, gudskelov.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Inte det minsta.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Förmodligen Carl eller Cristopher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela