Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Yyyyyyyyyyyyyyyyyes.

Publicerad 2006-09-21 22:08:04 i Allmänt

Känslan av en nystädad lägenhet är ganska oslagbar. Men jag kan inte för mitt liv förstå hur 31 kvadratmeter kan vara så djävulusiskt jobbiga att städa. Kanske är det för att det står en massa grejer i alla hörn och kanter, eftersom snålvärden bara satte in två pyttesmå garderober i varje lägenhet? Iofs kan det vara så jobbigt eftersom det är sjukt tråkigt att städa i största allmänhet.

Men, men! Nu är det gjort och efter att jag fått reda på vilka av kvällens tävlande som tagit sej till final i Idol ska jag gå och lägga mej. Sen väntar den roligaste helgen på länge; Sarababy kommer till stan och ska umgås med mej och Frida hela helgen! :D Imorgon kväll blir det Håkan Liseberg och lördagen ska spenderas nånstans på ett svängigt dansgolv. Ska bli helt underbart.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2006-09-22 08:44:22

vadå 2? jag har bara en (kläd)garderob! eller jo jag har ju iofs 2. men den ena är ju till för dammsugare å sånt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela