Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Så kan det gå.

Publicerad 2006-09-13 18:00:08 i Allmänt

På Göteborgpostens hemsida kan man göra ett test för att se vilken partiledare man är mest lik.
Mitt resultat blev:

"Det måste rinna av språkröret Maria Wetterstrands blod i dina ådror.
Du är en idealist med stor energi och stort allvar. Du kastar dig mellan familj och engagemang, med känslan av att du har ett kall – som man inte skojar om. Fotriktigt går före flärd och familjen går före fest."

Det ligger nog en hel del i det där, faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2006-09-14 19:37:43

Hehe, va kul! :) Jag blev:

I dig har vänsterpartiledaren Lars Ohly en äkta tvillingsjäl!
Du är en person med fasta ideal, ibland väl mån om att övertyga alla andra. Kärleken har stor plats i ditt liv, men det hindrar dig inte från att slå runt när tillfälle bjuds. Det materiella är mindre viktigt ? hellre ett gott skratt än en nystruken skjorta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela