Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I like.

Publicerad 2006-09-19 13:27:00 i Allmänt

Vet ni vad som är världens bästa känsla?
Att vara ihop
.
Och att efter nästan två år fortfarande längta som en tok.

Sen att allt inte är serpentiner och sockervadd hela tiden, det är självklart. Men det positiva uppväger det negativa ungefär 300 gånger om.

Man har till exempel alltid något att se fram emot, nämligen nästa gång man ska ses. Och man behöver inte bekymra sej över om man duger eller inte, för hur snygg man än gör sej dagtid så slutar det alltid med att man ligger där och fiser i sömnen med halvöppen mun. Och det  är helt okej eftersom han vet det och fortsätter att vara kär i en ändå. Det gör inte ens något att man ibland är griniga på varandra, för vad som än händer så ordnar det sej.

För man är ju ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela