Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dagens mupp.

Publicerad 2006-09-28 21:42:15 i Allmänt

Hela den här historien om Anna Sjödin och krogvakten (vad han nu heter) intresserar mej ungefär lika mycket som dammet under min säng. Jag skiter fullständigt i vem som ljuger, vem som talar sanning och vem som kallat vem för ditten och datten. Vad jag förstår har dom båda betett sej svinigt, så det verkar vara ganska lönlöst att älta allt i en rättegång. Men visst, om det begåtts brott av något slag ska det naturligtvis få konsekvenser.  

Vad jag däremot blir riktigt irriterad av är när åklagaren i denna cirkus förstorar upp fallet och dess betydelse in absurdum (coolt att använda såna uttryck, eller hur?):

"Frias hon helt är det en rättsskandal i klass med OJ Simpson"

Javisst, din jävla fjant. För en sketen SSU-ordförande är ju lika känd som en stor amerikansk fotbollsstjärna och ett  pinsamt krogslagsmål är ju fullt jämförbart med två brutala mord.

Herregud.

Kommentarer

Postat av: Purgatid

Publicerad 2006-09-29 03:17:55

Jag älskar dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela