Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Imorgon gäller det!

Publicerad 2006-10-27 12:39:34 i Allmänt

Sitter hemma hos Lotta som har dammsugaren i högsta hugg. Snart ska vi provsminka henne inför den stora dagen som inträffar imorgon (!), dagen hon gifter sej med Tomas!
Ingen kan riktigt fatta att det är imorgon det händer.

Senare idag ska jag följa med till festlokalen och spana in allt, samt passa på att öva lite med Jonas som ska spela piano i en av låtarna. Att sjunga ska bli superkul, men jag vill verkligen inte gråta och förstöra allt. Så håll tummarna för mej!

Och håll även tummarna för att brudparet kommer få en lyckad dag och ett långt och lyckligt liv tillsammans! :D

Kommer säkerligen upp en del bilder här i nästa vecka.

Trevlig helg, allihopa!

Kommentarer

Postat av: Purgatid

Publicerad 2006-10-27 16:49:10

*Håller tummarna och kan därmed inte spela under helgen*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela