Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

21 år?

Publicerad 2006-11-14 11:43:19 i Allmänt

Att ha barnasinnet kvar är ju något som verkligen uppskattas och premieras i vår tid. Det är inte så roligt att ha alltför många "vuxenpoäng". Men jag undrar om jag inte ibland tar barnsligheten lite väl långt, t.ex. när jag på fullaste allvar gått omkring i flera månader och sett fram emot att "Den lilla sjöjungfrun" ska släppas på dvd. Well, imorgon är det dags! Men idag ska jag in och lämna blod, så jag tänker spana på stan och se om nån redan smygstartat försäljningen.

Jobbar natt idag och är därmed ledig hela morgondagen. Då blir det en lång, lyxig slappdag som avslutas med Lost- och Disney-kväll!

(Att glädjas över dom små sakerna i livet är en dygd.)

62179-38

Ariel, Blunder och Måsart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela