Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

En onödig lista.

Publicerad 2006-05-21 15:54:30 i Allmänt

001: Namn: Caroline.

002: Smeknamn: Cajjo, Snoris, Vännsan, Korven, Korvling, Korvoline (och ungefär 100 varianter till)

003: Vilket land bor du i: Sverige.

004: Födelsedag: 27 april.

005: Längd:  174 cm.

006: Ögonfärg: Blå.

008: Skola/Jobb: Är färdigutbildad socionom om ett och ett halvt år.

009: Du röker: Ibland.

010: Hobbies: Musik.

011: Bröder/systrar: Tre äldre systrar, samt två mycket äldre halvbröder.

012: Förhållande: Ja.

013: Piercing(ar): Bara i öronen.

014: Tattoo: Nej.

015: Favoritställe att semestra på: Jag är en fattig student?

016: Finns det folk du inte besvarar?: Ja, internetmänniskor med sina klipp-och-klistrade raggningsrepliker.

017: Den snällaste person du träffat i år: Mamma är, och kommer alltid vara, världens snällaste.

018: Vilka personer hade du helst inte träffat i år:  Den inkompetenta jävla Securitas-vakten på jobbet.

019: Vem vill du träffa: Mina systerbarn.

020: Vem beundrar du: Mikael Bogren, Lotta, Tomas, David Bowie, Daniel.

021: De sexigaste personerna: Ola Salo och Brett Anderson.

022: Favoritpyjamas: Jag använder inte sånt.

023: Favoritbil: Det räcker att den är billig och fungerar, resten skiter jag i.

024: Favoritfilm: Reservoir Dogs.

025: Favoritmusik: Rock, men jag är en allätare.

026: Favoritstad(städer): Göteborg. Därför jag flyttade hit, ju.

027: Favoritplysch: Ursäkta?

028: Favoritparfym: Cool water är nog den som håller sig bäst.

029: Favorittidning: VästboAndan...haha.

030: Favoritljud: Regnsmatter mot fönsterblecket, Daniels "mmm" när jag kliar honom på ryggen.

031: Favoritserie på TV: Lost!

032: Favoritförfattare: Jonas Gardell.

033: Favoritsmeknamn: Alla som kräver lite kreativitet. "Henke" och "Lollo" borde till exempel förbjudas.

034: Vad är på din musmatta: Lite smulor.

035: Vad finns under din säng: Förvaringsboxar samt hejdlöst mycket damm.

036: Favoritfärg: Svart och rosa.

037: Favoritlåt någonsin: "The wild ones" - Suede.

038: Favoritlåt för tillfället: "Hurt" - Johnny Cash.

039: Favoritmat: Husmanskost.

040: Favorittid i skolan: Gymnasiet, helt klart.

041: Favoritdrink: Rosa pantern!

042: Tursiffra: 18.

043: Vad är det bästa med dig själv: Min empatiska förmåga.

044: Vilken deodorant använder du?: Dove och Rexona.

045: Favoritskor: Converse allstars :D

046: När lägger du dig till vardags: Mellan 22 och midnatt.

047: Vilket ord använder du oftast: Det har jag ingen koll på.

048: Det mest romantiska ögonblicket i ditt liv: En natt med en picknick och Weeping Willows-Magnus röst ekandes över hela bostadsområdet.

049: Vad du skäms för mest i ditt liv: Att jag inte alltid sagt ifrån när någon blivit behandlad illa.

050: Spenderar du din tid hellre inne än ute: Inte på sommaren.

051: Vad gör du under helgen: Träffar Daniel, min familj eller mina vänner.

052: Vilka ämnen i skolan gillade du/hatade du mest: Bästa ämnena var psykologi, svenska och teater. Mest hatade jag såklart matte, men slöjdtimmarna var också ganska ångestfyllda.

053: Din frukost: Är det bästa på hela dagen.

054: Vad tycker du verkligen inte om att äta: Lever, bruna bönor, samt varma bananer. Annars gillar jag i stort sett allt.

055: Husdjur: Nej, tyvärr. :( Men jag ska skaffa hund så fort det blir möjligt.

056: Skratta eller drömma: Båda känns lika viktiga.

057: Seriös eller rolig: Se föregående svar.

058: Snabbt eller långsamt: Beror på vad det handlar om.

059: Föredrar du att vara ensam eller i en relation: Just nu föredrar jag såklart att vara i en relation.

060: Enkelt eller komplicerat: Enkelt.

061: Kremerad eller begravd: Begravd.

062: Sex eller alkohol: Gärna både och.

063: Vara uppe sent eller lägga sig tidigt: Vara uppe sent.

064: Ljus eller mörker?: Nu är det sommartid, alltså ska det vara ljust.

065: Prat eller tysthet: Jag gillar båda.

066: Lång eller kort kille: Spelar ingen roll, bara det inte är en dvärg.

067: Dagstidning: Nej, läser nyheter på nätet.

068: Kramar eller kyssar: Kramar.

069: Glad eller ledsen: Glad, såklart.

070: Liv eller död: Liv. Jag lyssnar inte på Broder Daniel, liksom.

071: Spelning eller disco: Disco. Såvida vi inte snackar festivaler, såklart.

072: Vänster eller höger: Vänster.

073: Korv ovanpå eller vid sidan av: Ovanpå vad?

074: Mörk, röd, blond:  Faller inte för någon speciell hårfärg.

075: Vad skulle du fråga gud om du fick ställa en fråga: Hur fan tänkte du, egentligen?

076: Tror du på reinkarnation:  Nej.

077: Tror du på utomjordingar:  Nej.

078: Vad kommer bli dina sista ord innan du dör?: "Tack för kaffet."

079: Existerar sann kärlek?: Ja.

080: Hur många barn vill du ha?: Vet inte ens om jag vill överhuvudtaget.

081: Vad kan du inte stå ut med: När starka ger sej på svaga. Barnmisshandel, t.ex.

082: Bästa känslan: Gemenskap.

083: Den sämsta känslan som finns: Likgiltighet.

084: Vad är du rädd för: Att det ska hända min familj något, att bli ensam.

085: Är du en känslig person: Ja.

086: Gråter du när du ser på film?: Ja, det händer.

087: Ditt levnadsmål: Att må bra över den jag är och det jag gör.

088: Vad lovade du dig själv på nyår: Ingenting.

089: Vem är din favoritkonstnär?: Har ingen.

090: Som vilket djur vill du reinkarnera: Inget alls.

091: Vilken del av den manliga kroppen är vackrast: Underarmarna, och området mellan höfterna och magen.

092: Det mest originella stället att be din älskade att gifta sig:  Finns det några originella ställen kvar?

093: Var fick du den här listan från?: Daniel.

094: Missade du någon fråga i listan?: Nej.

095: Vad är meningen med livet?: Att inte missa någon fråga i den här listan.

Kommentarer

Postat av: Fish Games

Publicerad 2010-01-22 11:36:07

many thanks for your dedications to this world

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela