Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Jag föll för frestelsen.

Publicerad 2006-03-14 22:24:55 i Allmänt

Får helt enkelt erkänna att det är kul att känna sej viktig, om så bara i en blogg.
Men förebered er på att 98 % av det som publiceras här kommer intressera på sin höjd 2 % av alla som läser det.

Men ibland kanske jag skriver om riktigt viktiga saker också. Typ Melodifestivalen. (Heja, Carola!)

Imorgon ska ett gäng i klassen ha diskussionskväll hos Jessica. Meningen är att vi ska träffas ca en gång i månaden fram till valet. Men i själva verket är det bara en täckmantel för att dricka en massa vin.
Med lite tur kommer jag ihåg att ta med kameran.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Megapixel

Publicerad 2006-03-14 22:55:41

Bra initiativ, vännen! Det här måste bara bli ett bokmärke. Ska jag också fixa en blogg nu då? From scratch då såklart...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela