Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sommar och smärta.

Publicerad 2006-06-13 13:22:05 i Allmänt

I söndags kväll återvände jag efter en weekend i Gislaved. Det var faktiskt ganska kul på jobbet, alla var trevliga och glada för att sommaren äntligen kommit och jag sålde ungefär 639 miljoner glassar.

Inte fullt lika trevliga blev konsekvenserna av min långpromenad i fredags. Klantigt nog hade jag inte tagit med mej mina vanliga promenadskor, så jag använde mammas gamla dojor, ett par jag brukade ha på gympan på högstadiet. Det var inte så klyftigt, milt uttryckt. För er som vill se hur det såg ut när det var som värst postar jag en bild i miniformat. Är ni äckelmagade råder jag er att inte klicka.



Nu är det iaf bättre, jag sköljer såret flera gånger om dagen och låter det lufta hela tiden. Som tur är har jag ett par fina tofflor jag kan använda, men efter en tripp till biblioteket och affären idag har jag blivit lite skinnflådd av dom också, den här gången på ovansidan av foten. Det blir nog till att gå barfota resten av sommaren. :)

Hela den här veckan är ledig, vilket känns mycket skönt förstås. Har lånat en hel bunt med böcker om schizofreni nu, så jag tänker hugga in och uppdatera/förbereda mej inför praktiken. Ska bli kul!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2006-06-14 21:04:25

Fy f-n vad ont det ser ut! Illa, illa! Tur att det blivit bättre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela