Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lite bättre.

Publicerad 2006-06-16 12:54:37 i Allmänt

Inte för att jag har mer att göra idag, men jag är ändå inte lika uttråkad som igår och det känns skönt. Kanske för att det är fredag idag, vilket är vara - uppe - jättelänge  - och - sova - ännu - längre - imorgon - tillsammans - med - älskling -dagen! (Visst är det fånigt med alla dessa bindestreck? Man känner sej som Bridget Jones.)

Ska snart in till stan och beställa tågbiljetter, åker till Gislaved på måndag igen. Det ska jobbas sex dagar i sträck, mamma ska bli firad  och tider att repa ska hittas. Börjar bli lite smått orolig; det är inte alls långt kvar tills vi har vår första spelning, och vi är inte dom bästa på att hitta tider som passar alla. Tänkte ägna eftermiddagen åt att plugga låttexter, skulle aldrig drömma om att stå och sjunga med papper.

Nähä, dags att göra sej i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela