Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Nef.

Publicerad 2006-07-27 12:36:12 i Allmänt

Igår var det grillkväll hos Frida och Gabriel, vilket var väldigt mysigt, soligt och framför allt gott. Två av Gabbes kompisar och en bekant till Frida var också med. Efter ett femsiffrigt kaloriintag (åtminstone kändes det så) drog vi vidare till Nefertiti. Frida och jag har pratat i evigheter om att gå dit, men det har aldrig blivit av. Jävligt synd, för vi förstod snabbt varför det har så gott rykte. Mysig lokal, superbra DJ och människor som var mysigt lulliga istället för dräggfulla. Så det kommer lätt bli ett favvohak!

Jag har förresten blivit förälskad i The Sounds senaste skiva, trots att det är ett band jag alltid haft lite svårt för. Men dom lättsmälta låtarna sätter sej som ett virus på hjärnan, och det är så enkelt att man inte kan göra annat än att le och sjunga med.

Fragile, handle with care
You fall in love, then you lose your head
For the last 24 hours well I've been trying my heart out
this time hoping for the better
I've been down seems like forever
For the next 24 hours, well I'm yours and the world is ours
Oh-oh, you said it was love for the first time
Oh, baby, baby be mine
Cause I'm inlove, inlove, inlove, inlove with you


Kommentarer

Postat av: Juonap

Publicerad 2010-02-05 10:42:40

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela